το Ploom δεν φορτίζει - Ποιά βήματα πρέπει να ακολουθήσω
Υπάρχουν διαφορετικοί λόγοι για τους οποίους το Ploom X Advanced ενδέχεται να μην φορτίζει.
1. Το Καλώδιο USB-C ενδέχεται να μην συνδέεται σωστά. Έλεγξε εκ νέου ότι τα πάντα είναι συνδεδεμένα σωστά.
2. Το Καλώδιο USB-C μπορεί να είναι ελαττωματικό. Δοκίμασε να χρησιμοποιήσεις ένα διαφορετικό Καλώδιο USB-C και υποδοχή ισχύος. Είναι καλύτερο να χρησιμοποιήσεις το επίσημο Ploom X Advanced USB-C.
3. Επανάφερε το Ploom X Advanced. Για να το κάνεις αυτό, αφαίρεσε το κάλυμμα πρόσοψης. Εάν δεν είσαι σίγουρος πώς να το κάνεις, παρακολούθησε το βίντεό μας.
4. Εάν μια επαναφορά δεν λύσει το πρόβλημα, επικοινώνησε με την Ομάδα Ploom Care, καλώντας μας στα 8001101093, 2107455704 ή επικοινώνησε μαζί μας μέσω της διαδικτυακής φόρμας.
Πρέπει να είσαι άνω των 18 ετών για να αποκτήσεις πρόσβαση σε αυτόν τον ιστότοπο.