Πώς μπορούμε να σε βοηθήσουμε;

Η Ploom AURA δεν φορτίζει. Τι πρέπει να κάνω;

Υπάρχουν διαφορετικοί λόγοι για τους οποίους το Ploom AURA ενδέχεται να μην φορτίζει.

1. Το Καλώδιο USB-C ενδέχεται να μην συνδέεται σωστά. Έλεγξε εκ νέου ότι τα πάντα είναι συνδεδεμένα σωστά.

2. Το Καλώδιο USB-C μπορεί να είναι ελαττωματικό. Δοκίμασε να χρησιμοποιήσεις ένα διαφορετικό Καλώδιο USB-C και υποδοχή ισχύος. Είναι καλύτερο να χρησιμοποιήσεις το επίσημο Ploom AURA  USB-C.

3.Επανάφερε την Ploom AURA. Για να το κάνεις αυτό ακολούθησε τα βήματα: 1) Αφαίρεσε το κάλυμμα πρόσοψης. 2) Πίεσε απαλά το κουμπί για πέντε δευτερόλεπτα με ένα λεπτό, μη αιχμηρό αντικείμενο, όπως ένα στυλό. 3) Η φωτεινή ένδειξη LED θα αναβοσβήσει και η συσκευή θα δονηθεί. Η Ploom AURA σου είναι πλέον έτοιμη για χρήση!

4. Εάν μια επαναφορά δεν λύσει το πρόβλημα, επικοινώνησε με την Ομάδα Ploom Care, καλώντας μας στα 8001101093, 2107455704 ή επικοινώνησε μαζί μας μέσω της διαδικτυακής φόρμας.