Πώς μπορούμε να σε βοηθήσουμε;

Μπορώ να καταχωρήσω περισσότερες από μία συσκευές στο λογαριασμό μου;

Ναι! Μπορείς να συνδέσεις πολλαπλές συσκευές στο προφίλ σου, είτε πρόκειται για Ploom AURA είτε για Ploom x Advanced. Σε περίπτωση που αξιοποιήσεις το πρόγραμμα ανταλλαγής συσκευής, η συσκευή Ploom x Advanced που επιστρέφεις διαγράφεται αυτόματα από το προφίλ σου.

Για να δεις τις συσκευές που έχεις ήδη καταχωρήσει, απλώς κάνε μια επίσκεψη στον λογαριασμό σου

Αυτό το προϊόν καπνού βλάπτει την υγεία σας και είναι εθιστικό