Πώς μπορούμε να σε βοηθήσουμε;
Πώς μπορώ να κατεβάσω την εφαρμογή Ploom σε Android;
Μπορείς να κατεβάσεις την εφαρμογή Ploom απευθείας από το Google Play Store. Απλώς αναζήτησε “Ploom App” στο Google Play Store ή πάτησε [εδώ] για να τη βρεις εύκολα.
Επίλεξε «Εγκατάσταση» και ακολούθησε τα απλά βήματα που θα εμφανιστούν στην οθόνη.
Μόλις ολοκληρωθεί η εγκατάσταση, άνοιξε την εφαρμογή, συνδέσου με τον λογαριασμό που έχει ήδη στο ploom.gr και πραγματοποίηση σύζευξη με την Ploom AURA συσκευή σου για να ξεκινήσεις να ανακαλύπτεις όλες τις δυνατότητες της εφαρμογής.
- Τι είναι τα προϊόντα θέρμανσης καπνού;
- Τι είναι το Ploom;
- Τι είναι η Ploom AURA;
- Γιατί να επιλέξεις Ploom AURA;
- Τι είναι το ActivBlend;
- Τι είναι το HeatFlow;
- H Ploom AURA παράγει καπνό;
- Ποια είναι η διαφορά μεταξύ του Ploom AURA και άλλων προϊόντων θέρμανσης καπνού;
- Πώς μυρίζει η Ploom AURA;
- To Ploom AURA παράγει στάχτη;
- Μπορώ να πάρω την Ploom AURA σε αεροπλάνο;
- Τι είναι το Ploom X Advanced;
- Τι είναι η Ploom AURA;
- Πως μπορώ να χρησιμοποιήσω το Ploom X Advanced;
- Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω την Ploom AURA συσκευή;
- Πού μπορώ να χρησιμοποιήσω το Ploom X Advanced;
- Πού μπορώ να χρησιμοποιώ το Ploom;
- Είναι το Ploom αδιάβροχο;
- Πώς μπορώ να καθαρίσω τη συσκευή μου;
- Πώς μπορώ να φορτίσω το Ploom X Advanced;
- Πώς μπορώ να φορτίσω την Ploom AURA;
- Πού μπορώ να βρω τον κωδικό καταχώρησης της Ploom συσκευής μου;
- Πώς μπορώ να κλειδώνω την Ploom AURA;
- Πώς μπορώ να αφαιρέσω το χειροκίνητο κλείδωμα στην Ploom AURA;
- Πόσες διαδοχικές χρήσεις μπορώ να κάνω;
- Μπορώ να σταματήσω τη χρήση του Ploom στη μέση της συνεδρίας
- Πότε πρέπει να κλειδώνω το Ploom μου;
- Το Ploom αποτελεί άτμισμα ή τσιγάρο;
- Τι είναι η λειτουργία Auto-Start ;
- Πώς ενεργοποιώ την Ploom AURA για πρώτη φορά;
- Τι είναι οι λειτουργίες θέρμανσης της Ploom AURA;
- Πόσο διαρκεί μία συνεδρία Ploom AURA;
- Πώς μπορώ να ανταλλάξω την Ploom X Advanced συσκευή μου;
- Πού μπορώ να αλλάξω την παλιά μου Ploom με την καινούργια Ploom AURA;
- Ποιες είναι οι προϋποθέσεις για να επωφεληθώ από την προσφορά ανταλλαγής συσκευής Ploom;
- Τι πρέπει να επιστρέψω για να παραλάβω τη νέα μου συσκευή;
- Αν η νέα συσκευή που απέκτησα μέσω του προγράμματος Trade In δεν καλύπτει τις ανάγκες μου, μπορώ να την επιστρέψω;
- Μπορώ να αγοράσω και άλλα προϊόντα όταν κάνω παραγγελία ανταλλαγής;
- Δυσκολεύομαι, μπορώ να κάνω ανταλλαγή σε ένα κατάστημα;
- Τι κερδίζω με το πρόγραμμα ανταλλαγής συσκευής;
- Η παλιά συσκευή μου δε λειτουργεί. Μπορώ να την ανταλλάξω;
- Μπορώ να ανταλλάξω τη συσκευή μου με συσκευή ίδιας γενιάς;
- Γιατί να ανταλλάξω τη συσκευή μου;
- Χρειάζομαι απόδειξη αγοράς για να ανταλλάξω τη συσκευή μου;
- Χρειάζομαι τη συσκευασία ή το καλώδιο φόρτισης για να ανταλλάξω τη συσκευή μου;
- Τι θα κάνετε την παλιά μου συσκευή;
- Μπορώ να ανταλλάξω τα αξεσουάρ;
- Μπορώ να ανταλλάξω πολλές συσκευές;
- Ποια χρώματα συσκευών μπορώ να ανταλλάξω;
- Γιατί δεν μπορώ να δω την προσφορά ανταλλαγής;
- Θα λάβω πόντους Ploom Club για την ανταλλαγή της παλιάς μου συσκευής;
- Μπορώ να ανταλλάξω τη συσκευή του φίλου μου;
- Ποιες λειτουργίες είναι διαθέσιμες στην εφαρμογή Ploom;
- Πώς μπορώ να κατεβάσω την εφαρμογή Ploom σε Android;
- Πώς μπορώ να κατεβάσω την εφαρμογή Ploom σε iOS;
- Είναι η εφαρμογή Ploom δωρεάν για εγκατάσταση και χρήση;
- Πώς πραγματοποιώ σύνδεση στην εφαρμογή Ploom;
- Πώς μπορώ να κάνω σύζευξη της Ploom AURA συσκευής μου με την εφαρμογή Ploom;
- Πώς αλλάζω τη λειτουργία θέρμανσης της Ploom AURA συσκευής;
- Πώς λειτουργεί η λειτουργία "Εντοπισμός συσκευής" και ποιoι είναι οι περιορισμοί της;
- Πόσες συσκευές μπορώ να συγχρονίσω με την εφαρμογή Ploom;
- Πώς μπορώ να αποσυνδέσω τη συσκευή μου από την εφαρμογή Ploom;
- Έχω κλειδώσει τη συσκευή μου μέσω της εφαρμογής και τώρα δεν έχω πρόσβαση στην εφαρμογή. Πώς μπορώ να την ξεκλειδώσω;
- Πρέπει να υπάρχει πάντα σύνδεση στο internet για τη χρήση της εφαρμογής Ploom;
- Πώς θα καταλάβω ότι η συσκευή Ploom έχει συνδεθεί με την εφαρμογή Ploom;
- Γιατί να μετονομάσω τη συσκευή μου;
- Πόση ώρα διαρκεί η αναβάθμιση λογισμικού της εφαρμογής Ploom;
- Τι συμβαίνει αν διακοπεί η αναβάθμιση λογισμικού; Υπάρχει πρόβλημα με τη συσκευή;
- Πώς λειτουργεί η δυνατότητα κλειδώματος και ξεκλειδώματος στην εφαρμογή Ploom;
- Γιατί η εφαρμογή Ploom ζητά άδεια πρόσβασης στην τοποθεσία μου (GPS);
- Πώς μπορώ να λάβω υποστήριξη αν έχω προβλήματα με την εφαρμογή ή τη συσκευή μου;
- Μπορώ να κερδίσω πόντους Ploom Club μέσω της εφαρμογής;
- Γιατί η εφαρμογή Ploom ζητά άδειες Bluetooth και άδειες αναζήτησης συσκευών Bluetooth;
- Τι χαρμάνι καπνού περιέχουν τα EVO Sticks;
- Yπάρχει ημερομηνία λήξης στις ράβδους καπνού μου;
- Ποιες οι διαφορές μεταξύ ράβδων καπνού, τσιγάρου ή πούρου;
- Μπορώ να χρησιμοποιήσω τα EVO Sticks με άλλα προϊόντα θέρμανσης καπνού;
- Όταν χρησιμοποιώ την Ploom AURA, η ράβδος καπνού κινείται. Είναι φυσιολογικό αυτό;
- Πότε πρέπει να αντικαταστήσω τις ράβδους καπνού μου;
- Πόσο διαρκεί μια χρήση;
- Κατά τη χρήση της συσκευής η ράβδος καπνού κινείται. Έχει χαλάσει η συσκευή μου;
- Έχει αλλάξει η ένταση στα EVO Sticks;
- Θα μπορώ να χρησιμοποιώ τα νέα EVO Sticks με τη συσκευή Ploom X Advanced;
- Έχει αλλάξει ο καπνός από τα Camel στα EVO Sticks;
- Σε ποια σημεία πώλησης μπορώ να βρω τα EVO Sticks;
- Μπορώ ακόμα να βρω Camel Sticks;
- Τι είναι ο μηχανισμός CleanSealΤΜ;
- Μπορώ να αγοράσω αξεσουάρ για το Ploom AURA;
- Πού μπορώ να απορρίπτω τις χρησιμοποιημένες ράβδους καπνού;
- Πώς λειτουργεί το κάλυμμα πρόσοψης του Ploom AURA;
- Τι χωράει σε μια μονή θήκη μεταφοράς Ploom Aura;
- Είναι τα αξεσουάρ του Ploom X Advanced συμβατά με το Ploom AURA;
- Από τι υλικά είναι κατασκευασμένα τα αξεσουάρ του Ploom AURA;
- Πώς μπορώ να καταχωρίσω την Ploom AURA;
- Γιατί πρέπει να καταχωρήσω την Ploom AURA;
- Μπορώ να καταχωρήσω πολλές συσκευές χρησιμοποιώντας τον ίδιο λογαριασμό Ploom;
- Πού μπορώ να βρω τον σειριακό αριθμό της Ploom AURA συσκευής μου;
- Εάν μία ράβδος καπνού σπάσει και κολλήσει, πώς μπορώ να τη βγάλω;
- Όταν χρησιμοποιώ το Ploom AURA, η ράβδος καπνού κινείται. Είναι φυσιολογικό αυτό;
- Η Ploom AURA δεν φορτίζει. Τι πρέπει να κάνω;
- Η Ploom AURA μου δεν λειτουργεί. Τι πρέπει να κάνω;
- H Ploom συσκευή μου καλύπτεται από εγγύηση;
- Πώς μπορώ να προβάλω αξιώσεις βάση της εγγύησης;
- Ποια είναι η διάρκεια της εγγύησής μου;
- Υπάρχει δυνατότητα αντικατάστασης για το Ploom X Advanced;
- Αν ακυρώσω ή επιστρέψω την παραγγελία μου, θα πάρω τα χρήματά μου πίσω;
- Τι καλύπτει η εγγύηση της συσκευής Ploom;
- Καλύπτει η εγγύηση και τα αξεσουάρ ή άλλα προϊόντα που συνοδεύουν τη συσκευή Ploom;
- Ποιες είναι οι προϋποθέσεις για να χρησιμοποιήσω την εγγύηση της συσκευής μου;
- Τι είναι το Ploom Club;
- Πως κάνω εγγραφή στο Ploom Club;
- Πως διαγράφομαι από το Ploom Club και τι συμβαίνει με τους πόντους που έχω συλλέξει;
- Πώς συλλέγω πόντους στο Ploom Club;
- Είχα λογαριασμό πριν την έναρξη του προγράμματος Ploom club. Δικαιούμαι να λάβω τους πόντους μου αναδρομικά;
- Πότε λήγουν οι πόντοι μου;
- Πότε θα λάβω τους πόντους από τις online αγορές που πραγματοποίησα;
- Μπορώ να μεταφέρω τους πόντους μου σε άλλο Ploom λογαριασμό;
- Μπορώ να κερδίσω πόντους από τις offline αγορές μου;
- Πώς εξαργυρώνω τους πόντους μου;
- Πώς λειτουργούν οι δωροεπιταγές τρίτων συνεργατών;
- Μπορώ να εξαργυρώσω τους πόντους μου σε καταστήματα Ploom;
- Που μπορώ να δω τους πόντους μου;
- Μπορώ να κερδίσω πόντους όταν πραγματοποιώ την παραγγελία μου τηλεφωνικά με τη βοήθεια της Ploom Care ομάδας;
- Αν σε μία online παραγγελία μου χρησιμοποιήσω κάποιο εκπτωτικό κουπόνι, τότε θα μειωθούν οι πόντοι που θα πάρω για την αγορά, σε σχέση με αυτούς που θα έπαιρνα αν δεν χρησιμοποιούσα το κουπόνι;
- Όταν επιστρέψω ή ακυρώσω παραγγελία που είχα καταχωρήσει τι γίνεται με τους πόντους που κέρδισα από αυτή;
- Μπορώ να κερδίσω νέους πόντους στις παραγγελίες που πραγματοποιώ εξαργύρωση;
- Πώς λειτουργούν τα εκπτωτικά κουπόνια τρίτων συνεργατών;
- Μπορώ στην ίδια παραγγελία να χρησιμοποιήσω ένα εκπτωτικό κουπόνι και εξαργύρωση πόντων;
- Έχω κάποιο ελάχιστο όριο στο ποσό της παραγγελίας που πρέπει να βάλω για να μπορώ να εξαργυρώσω πόντους;
- Πραγματοποίησα μια παραγγελία με εξαργύρωση πόντων, αλλά την επέστρεψα. Μπορώ να πάρω πίσω τους πόντους που εξαργυρώθηκαν;
- Μπορώ να εξαργυρώσω τους πόντους μου όταν πραγματοποιώ την παραγγελία μου τηλεφωνικά με τη βοήθεια της Ploom Care ομάδας;
- Σε περίπτωση αντικατάστασης κάποιου είδους της παραγγελίας μου, τι συμβαίνει με τους πόντους μου;
- Ποια είναι τα προνόμια ανά βαθμίδα στο Ploom Club;
- Πόσες βαθμίδες υπάρχουν;
- Σε ποια βαθμίδα εχω πρόσβαση μόλις εγγραφώ;
- Πώς μπορώ να ξέρω σε ποια Βαθμίδα του Ploom Club βρίσκομαι;
- Πώς ανεβαίνω βαθμίδα;
- Ποια είναι η διαφορά ανάμεσα στους Ploom Club πόντους εξαργύρωσης και τους Ploom Club πόντους βαθμίδας;
- Τι είναι η προσφορά Ploom Club στα EVO Sticks;
- Ως μέλος του Ploom Club τι έκπτωση μπορώ να απολαύσω στο σετ 10 πακέτων EVO Sticks;
- Μπορώ να πάρω την έκπτωση βαθμίδας επιλέγοντας 3 διαφορετικά σετ 10 πακέτων EVO Sticks;
- Μπορώ να πάρω έκπτωση στο σετ 10 πακέτων EVO Sticks αν προσθέσω και τα 3 σετ στην ίδια παραγγελία;
- Πότε αλλάζει η βαθμίδα μου στο Ploom Club σε προηγούμενο επίπεδο;
- Πότε λήγουν οι πόντοι βαθμίδας μου;
- Πώς κερδίζω πόντους από το αποκλειστικό περιεχόμενο του Ploom Club;
- Σε ποιον μπορώ να συστήσω το Ploom;
- Τι κερδίζω αν συστήσω το Ploom στους φίλους μου;
- Τι κερδίζει ο φίλος μου όταν πραγματοποιεί online εγγραφή χρησιμοποιώντας τον κωδικό σύστασής μου;
- Πού μπορώ να βρω τον κωδικό σύστασής μου;
- Πόσοι φίλοι μπορούν να εγγραφούν με τον κωδικό μου;
- Τι είναι το πρόγραμμα σύστασης Ploom;
- Πόσοι φίλοι μπορούν να λάβουν έκπτωση με τον κωδικό σύστασής μου;
- Τι όριο υπάρχει στις επιτυχείς συστάσεις;
- Πότε καταχωρούνται οι πόντοι στον λογαριασμό μου από μία σύσταση;
- Τι γίνεται με τους πόντους που κέρδισα από σύσταση αν ο φίλος μου ακυρώσει ή επιστρέψει την παραγγελία του;
- Πραγματοποίησα εγγραφή με κωδικό σύστασης που μου έδωσε ένας φίλος μου, αλλά δεν μπορώ να προσθέσω εκπτωτικό κουπόνι στο καλάθι.
- Πραγματοποίησα παραγγελία με έκπτωση από κωδικό σύστασης, αλλά την ακύρωσα/ επέστρεψα. Μπορώ να επωφεληθώ της έκπτωσης σε επόμενη παραγγελία;