Πώς μπορούμε να σε βοηθήσουμε;

Αν ακυρώσω ή επιστρέψω την παραγγελία μου, θα πάρω τα χρήματά μου πίσω;

Φυσικά! Αν ακυρώσεις την παραγγελία σου πριν αποσταλεί (κατάσταση: Απεστάλη), θα σου επιστραφεί άμεσα ολόκληρο το ποσό που έχεις καταβάλει.

Αν έχεις ήδη παραλάβει την παραγγελία σου, μπορείς να δεις στους Όρους Πώλησης ποια προϊόντα επιστρέφονται και ποια είναι η αντίστοιχη διαδικασία.

Σε κάθε περίπτωση, η Ομάδα Ploom Care είναι στη διάθεσή σου για να σε καθοδηγήσει στα επόμενα βήματα.

Μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

Επικοινώνησε μαζί με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

Στείλε μας μήνυμα στο live chat για άμεση υποστήριξη και προσωπική καθοδήγηση.

Κάλεσε στο 8001101093 ή στο 2107455704.

Στείλε μας το ερώτημά σου στο [email protected] ή στη φόρμα επικοινωνίας και θα σου απαντήσουμε το συντομότερο.

Αυτό το προϊόν καπνού βλάπτει την υγεία σας και είναι εθιστικό