Πώς μπορούμε να σε βοηθήσουμε;
- Τι είναι τα προϊόντα θέρμανσης καπνού;
- Τι είναι το Ploom;
- Τι είναι το Ploom X Advanced;
- Γιατί να επιλέξεις Ploom X Advanced;
- Τι είναι το ActivBlend;
- Τι είναι το HeatFlow;
- Το Ploom X Advanced παράγει καπνό;
- Ποια είναι η διαφορά μεταξύ του Ploom X Advanced και άλλων θερμαινόμενων προϊόντων καπνού;
- Πώς μυρίζει το Ploom X Advanced;
- To Ploom X Advanced παράγει στάχτη;
- Mπορώ να μεταφέρω το Ploom X Advanced σε αεροπλάνο;
- Τι είναι το Ploom X Advanced;
- Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω το Ploom X Advanced;
- Πού μπορώ να χρησιμοποιήσω το Ploom X Advanced;
- Είναι το Ploom X Advanced αδιάβροχο;
- Πώς μπορώ να καθαρίσω το Ploom X Advanced;
- Πώς μπορώ να φορτίσω το Ploom X Advanced;
- Πού/Πώς μπορώ να βρω το σειριακό αριθμό εγγραφής του Ploom X Advanced;
- Πώς μπορώ να ρυθμίσω το αυτόματο κλείδωμα στο Ploom X Advanced;
- Πώς μπορώ να αφαιρέσω το χειροκίνητο κλείδωμα στο Ploom X Advanced;
- Πόσες διαδοχικές συνεδρίες μπορώ να κάνω;
- Πώς ενεργοποιώ τη συσκευή Ploom X Advanced;
- Μπορώ να σταματήσω τη χρήση του Ploom στη μέση της διαδικασίας καπνίσματος;
- Πότε πρέπει να κλειδώνω το Ploom X Advanced;
- Πόσο χρόνο χρειάζεται για να φορτίσει πλήρως η Ploom X Advanced συσκευή;
- Τι χαρμάνι καπνού περιέχουν οι ράβδοι καπνού Camel Sticks;
- Γιατί δεν υπάρχει ημερομηνία λήξης στις ράβδους καπνού Camel Sticks;
- Ποια η διαφορά ανάμεσα σε θερμανόμενες ράβδους καπνού και σε άλλα προϊόντα καπνού;
- Μπορώ να χρησιμοποιήσω τα Camel Sticks χρησιμοποιώντας άλλες συσκευές θερμαινόμενου καπνού;
- Μπορώ να χρησιμοποιήσω τις ράβδους καπνού κάποιας άλλης μάρκας με το Ploom X Advanced;
- Πότε πρέπει να αντικαταστήσω τις ράβδους καπνού μου;
- Πόσο διαρκεί μια χρήση;
- Όταν χρησιμοποιώ το Ploom X Advanced, η ράβδος καπνού κινείται. Είναι φυσιολογικό αυτό;
- Ποιες χώρες επηρεάζονται από την απαγόρευση γεύσεων καπνού;
- Ποιες επιλογές ράβδων καπνού θα έχω μετά την απαγόρευση;
- Μπορώ ακόμα να αγοράσω προϊόντα θέρμανσης καπνού;
- Πότε ξεκινά η απαγόρευση πώλησης προϊόντων θέρμανσης καπνού με γεύσεις;
- Πώς μπορώ να καταχωρίσω τη Ploom X Advanced συσκευή;
- Γιατί πρέπει να καταχωρήσω το Ploom X Advanced;
- Μπορώ να καταχωρήσω πολλές συσκευές χρησιμοποιώντας τον ίδιο λογαριασμό Ploom;
- Πού/Πώς μπορώ να βρω τον σειριακό αριθμό του Ploom X Advanced;
- Πώς μπορώ να αφαιρέσω τη ράβδο καπνού από τη συσκευή;
- Γιατί μετακινείται η ράβδος καπνού κατά τη χρήση της συσκευής;
- Η συσκευή μου δε φορτίζει. Τι να κάνω;
- Η συσκευή δε λειτουργεί. Τι να κάνω;
- Τι είναι το Ploom Club;
- Πως κάνω εγγραφή στο Ploom Club;
- Πως διαγράφομαι από το Ploom Club και τι συμβαίνει με τους πόντους που έχω συλλέξει;
- Πώς συλλέγω πόντους στο Ploom Club;
- Είχα λογαριασμό πριν την έναρξη του προγράμματος Ploom club. Δικαιούμαι να λάβω τους πόντους μου αναδρομικά;
- Πότε λήγουν οι πόντοι μου;
- Πότε θα λάβω τους πόντους από τις online αγορές που πραγματοποίησα;
- Μπορώ να μεταφέρω τους πόντους μου σε άλλο Ploom λογαριασμό;
- Μπορώ να κερδίσω πόντους από τις offline αγορές μου;
- Πώς εξαργυρώνω τους πόντους μου;
- Πώς λειτουργούν οι δωροεπιταγές τρίτων συνεργατών;
- Μπορώ να εξαργυρώσω τους πόντους μου σε καταστήματα Ploom;
- Που μπορώ να δω τους πόντους μου;
- Μπορώ να κερδίσω πόντους όταν πραγματοποιώ την παραγγελία μου τηλεφωνικά με τη βοήθεια της Ploom Care ομάδας;
- Αν σε μία online παραγγελία μου χρησιμοποιήσω κάποιο εκπτωτικό κουπόνι, τότε θα μειωθούν οι πόντοι που θα πάρω για την αγορά, σε σχέση με αυτούς που θα έπαιρνα αν δεν χρησιμοποιούσα το κουπόνι;
- Όταν επιστρέψω ή ακυρώσω παραγγελία που είχα καταχωρήσει τι γίνεται με τους πόντους που κέρδισα από αυτή;
- Μπορώ να κερδίσω νέους πόντους στις παραγγελίες που πραγματοποιώ εξαργύρωση;
- Πώς λειτουργούν τα εκπτωτικά κουπόνια τρίτων συνεργατών;
- Μπορώ στην ίδια παραγγελία να χρησιμοποιήσω ένα εκπτωτικό κουπόνι και εξαργύρωση πόντων;
- Έχω κάποιο ελάχιστο όριο στο ποσό της παραγγελίας που πρέπει να βάλω για να μπορώ να εξαργυρώσω πόντους;
- Πραγματοποίησα μια παραγγελία με εξαργύρωση πόντων, αλλά την επέστρεψα. Μπορώ να πάρω πίσω τους πόντους που εξαργυρώθηκαν;
- Μπορώ να εξαργυρώσω τους πόντους μου όταν πραγματοποιώ την παραγγελία μου τηλεφωνικά με τη βοήθεια της Ploom Care ομάδας;
- Σε περίπτωση αντικατάστασης κάποιου είδους της παραγγελίας μου, τι συμβαίνει με τους πόντους μου;
- Ποια είναι τα προνόμια ανά βαθμίδα στο Ploom Club;
- Πόσες βαθμίδες υπάρχουν;
- Σε ποια βαθμίδα εχω πρόσβαση μόλις εγγραφώ;
- Πώς μπορώ να ξέρω σε ποια Βαθμίδα του Ploom Club βρίσκομαι;
- Πώς ανεβαίνω βαθμίδα;
- Ποια είναι η διαφορά ανάμεσα στους Ploom Club πόντους εξαργύρωσης και τους Ploom Club πόντους βαθμίδας;
- Τι είναι η προσφορά Ploom Club στα Camel Sticks;
- Ως μέλος του Ploom Club τι έκπτωση μπορώ να απολαύσω στο σετ 10 πακέτων Camel Sticks;
- Μπορώ να πάρω την έκπτωση βαθμίδας επιλέγοντας 3 διαφορετικά σετ 10 πακέτων Camel Sticks;
- Μπορώ να πάρω έκπτωση στο σετ 10 πακέτων Camel Sticks αν προσθέσω και τα 3 σετ στην ίδια παραγγελία;
- Πότε αλλάζει η βαθμίδα μου στο Ploom Club σε προηγούμενο επίπεδο;
- Πότε λήγουν οι πόντοι βαθμίδας μου;
- Πώς κερδίζω πόντους από το αποκλειστικό περιεχόμενο του Ploom Club;
- Σε ποιον μπορώ να συστήσω το Ploom;
- Τι κερδίζω αν συστήσω το Ploom στους φίλους μου;
- Τι κερδίζει ο φίλος μου όταν πραγματοποιεί online εγγραφή χρησιμοποιώντας τον κωδικό σύστασής μου;
- Πού μπορώ να βρω τον κωδικό σύστασής μου;
- Πόσοι φίλοι μπορούν να εγγραφούν με τον κωδικό μου;
- Τι είναι το πρόγραμμα σύστασης Ploom;
- Πόσοι φίλοι μπορούν να λάβουν έκπτωση με τον κωδικό σύστασής μου;
- Τι όριο υπάρχει στις επιτυχείς συστάσεις;
- Πότε καταχωρούνται οι πόντοι στον λογαριασμό μου από μία σύσταση;
- Τι γίνεται με τους πόντους που κέρδισα από σύσταση αν ο φίλος μου ακυρώσει ή επιστρέψει την παραγγελία του;
- Πραγματοποίησα εγγραφή με κωδικό σύστασης που μου έδωσε ένας φίλος μου, αλλά δεν μπορώ να προσθέσω εκπτωτικό κουπόνι στο καλάθι.
- Πραγματοποίησα παραγγελία με έκπτωση από κωδικό σύστασης, αλλά την ακύρωσα/ επέστρεψα. Μπορώ να επωφεληθώ της έκπτωσης σε επόμενη παραγγελία;