Τι κερδίζω αν συστήσω το Ploom στους φίλους μου;
Για κάθε επιτυχημένη σύσταση κερδίζεις 600 πόντους. Οι πόντοι σου θα προστεθούν στο λογαριασμό σου μία ημέρα αφού παραδοθεί η παραγγελία στον φίλο σου. Για να πραγματοποιηθεί μια επιτυχημένη σύσταση, ο φίλος σου πρέπει να προσθέσει τον κωδικό σύστασης που θα του δώσεις στο καλάθι του και να ολοκληρώσει την πρώτη online αγορά προϊόντος που περιλαμβάνει τουλάχιστον το Ploom AURA Kit*.
Μπορείς να συλλέξεις πόντους για έως 10 επιτυχημένες συστάσεις ανά μήνα.
Μείνε συντονισμένος στα νέα του Ploom Club γιατί έρχονται νέες ενέργειες που οι συστάσεις θα χαρίζουν επιπλέον πόντους και ανταμοιβές.
Δες αναλυτικά τί ισχύει τώρα στο πρόγραμμα σύστασης.
*Η έκπτωση αφορά την πρώτη online αγορά Ploom AURA Kit (όπως αυτό ορίζεται στους Όρους Ploom Club). Δεν συνδυάζεται με άλλα εκπτωτικά κουπόνια ή προσφορές
- Τι είναι τα προϊόντα θέρμανσης καπνού;
- Τι είναι το Ploom;
- Τι είναι η Ploom AURA;
- Γιατί να επιλέξεις Ploom AURA;
- Τι είναι το ActivBlend;
- Τι είναι το HeatFlow;
- H Ploom AURA παράγει καπνό;
- Ποια είναι η διαφορά μεταξύ του Ploom AURA και άλλων προϊόντων θέρμανσης καπνού;
- Πώς μυρίζει η Ploom AURA;
- To Ploom AURA παράγει στάχτη;
- Μπορώ να πάρω την Ploom AURA σε αεροπλάνο;
- Τι είναι το Ploom AURA;
- Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω το Ploom X Advanced;
- Πως μπορώ να χρησιμοποιήσω την Ploom AURA συσκευή;
- Πού μπορώ να χρησιμοποιήσω το Ploom AURA;
- Πώς μπορώ να καθαρίσω το Ploom AURA
- Πώς μπορώ να φορτίσω το Ploom AURA;
- Πού/Πώς μπορώ να βρω το σειριακό αριθμό εγγραφής του Ploom AURA;
- Πώς μπορώ να ρυθμίσω το αυτόματο κλείδωμα στο Ploom AURA;
- Πώς μπορώ να κλειδώνω την Ploom AURA;
- Πόσες διαδοχικές συνεδρίες μπορώ να κάνω;
- Πώς ενεργοποιώ τη συσκευή Ploom X Advanced;
- Μπορώ να σταματήσω τη χρήση του Ploom στη μέση της διαδικασίας καπνίσματος;
- Πότε πρέπει να κλειδώνω το Ploom X Advanced;
- Πόσο χρόνο χρειάζεται για να φορτίσει πλήρως η Ploom X Advanced συσκευή;
- Τι είναι το πρόγραμμα Auto-Start;
- Πώς ενεργοποιώ το Ploom AURA για πρώτη φορά;
- Τι είναι οι λειτουργίες θέρμανσης της Ploom AURA;
- Πόσο διαρκεί μία συνεδρία με το Ploom AURA;
- Πώς μπορώ να ανταλλάξω την Ploom X Advanced συσκευή μου;
- Πού μπορώ να αλλάξω την παλιά μου Ploom με την καινούργια Ploom AURA;
- Ποιες είναι οι προϋποθέσεις για να επωφεληθώ από την προσφορά ανταλλαγής συσκευής Ploom;
- Τι πρέπει να επιστρέψω για να παραλάβω τη νέα μου συσκευή;
- Αν η νέα συσκευή που απέκτησα μέσω του προγράμματος Trade In δεν καλύπτει τις ανάγκες μου, μπορώ να την επιστρέψω;
- Μπορώ να αγοράσω και άλλα προϊόντα όταν κάνω παραγγελία ανταλλαγής;
- Δυσκολεύομαι, μπορώ να κάνω ανταλλαγή σε ένα κατάστημα;
- Τι κερδίζω με το πρόγραμμα ανταλλαγής συσκευής;
- Η παλιά συσκευή μου δε λειτουργεί. Μπορώ να την ανταλλάξω;
- Μπορώ να ανταλλάξω τη συσκευή μου με συσκευή ίδιας γενιάς;
- Γιατί να ανταλλάξω τη συσκευή μου;
- Χρειάζομαι απόδειξη αγοράς για να ανταλλάξω τη συσκευή μου;
- Χρειάζομαι τη συσκευασία ή το καλώδιο φόρτισης για να ανταλλάξω τη συσκευή μου;
- Τι θα κάνετε την παλιά μου συσκευή;
- Μπορώ να ανταλλάξω τα αξεσουάρ;
- Μπορώ να ανταλλάξω πολλές συσκευές;
- Ποια χρώματα συσκευών μπορώ να ανταλλάξω;
- Γιατί δεν μπορώ να δω την προσφορά ανταλλαγής;
- Θα λάβω πόντους Ploom Club για την ανταλλαγή της παλιάς μου συσκευής;
- Μπορώ να ανταλλάξω τη συσκευή του φίλου μου;
- Ποιες λειτουργίες είναι διαθέσιμες στην εφαρμογή Ploom;
- Πώς μπορώ να κατεβάσω την εφαρμογή Ploom σε Android;
- Πώς μπορώ να κατεβάσω την εφαρμογή Ploom σε iOS;
- Είναι η εφαρμογή Ploom δωρεάν για εγκατάσταση και χρήση;
- Πώς πραγματοποιώ σύνδεση στην εφαρμογή Ploom;
- Πώς μπορώ να κάνω σύζευξη της Ploom AURA συσκευής μου με την εφαρμογή Ploom;
- Πώς αλλάζω τη λειτουργία θέρμανσης της Ploom AURA συσκευής;
- Πώς λειτουργεί η λειτουργία "Εντοπισμός συσκευής" και ποιoι είναι οι περιορισμοί της;
- Πόσες συσκευές μπορώ να συγχρονίσω με την εφαρμογή Ploom;
- Πώς μπορώ να αποσυνδέσω τη συσκευή μου από την εφαρμογή Ploom;
- Έχω κλειδώσει τη συσκευή μου μέσω της εφαρμογής και τώρα δεν έχω πρόσβαση στην εφαρμογή. Πώς μπορώ να την ξεκλειδώσω;
- Πρέπει να υπάρχει πάντα σύνδεση στο internet για τη χρήση της εφαρμογής Ploom;
- Πώς θα καταλάβω ότι η συσκευή Ploom έχει συνδεθεί με την εφαρμογή Ploom;
- Γιατί να μετονομάσω τη συσκευή μου;
- Πόση ώρα διαρκεί η αναβάθμιση λογισμικού της εφαρμογής Ploom;
- Τι συμβαίνει αν διακοπεί η αναβάθμιση λογισμικού; Υπάρχει πρόβλημα με τη συσκευή;
- Πώς λειτουργεί η δυνατότητα κλειδώματος και ξεκλειδώματος στην εφαρμογή Ploom;
- Γιατί η εφαρμογή Ploom ζητά άδεια πρόσβασης στην τοποθεσία μου (GPS);
- Πώς μπορώ να λάβω υποστήριξη αν έχω προβλήματα με την εφαρμογή ή τη συσκευή μου;
- Μπορώ να κερδίσω πόντους Ploom Club μέσω της εφαρμογής;
- Γιατί η εφαρμογή Ploom ζητά άδειες Bluetooth και άδειες αναζήτησης συσκευών Bluetooth;
- Τι χαρμάνι καπνού περιέχουν οι ράβδοι καπνού EVO Sticks;
- Γιατί δεν υπάρχει ημερομηνία λήξης στις ράβδους καπνού EVOSticks;
- Ποια η διαφορά ανάμεσα σε θερμανόμενες ράβδους καπνού και σε άλλα προϊόντα καπνού;
- Μπορώ να χρησιμοποιήσω τα EVO Sticks χρησιμοποιώντας άλλες συσκευές θερμαινόμενου καπνού;
- Όταν χρησιμοποιώ την Ploom AURA, η ράβδος καπνού κινείται. Είναι φυσιολογικό αυτό;
- Πότε πρέπει να αντικαταστήσω τις ράβδους καπνού μου;
- Πόσο διαρκεί μια χρήση;
- Όταν χρησιμοποιώ το Ploom X Advanced, η ράβδος καπνού κινείται. Είναι φυσιολογικό αυτό;
- Ποιες χώρες επηρεάζονται από την απαγόρευση γεύσεων καπνού;
- Ποιες επιλογές ράβδων καπνού θα έχω μετά την απαγόρευση;
- Μπορώ ακόμα να αγοράσω προϊόντα θέρμανσης καπνού;
- Πότε ξεκινά η απαγόρευση πώλησης προϊόντων θέρμανσης καπνού με γεύσεις;
- Μπορώ να αγοράσω αξεσουάρ για το Ploom AURA;
- Πού μπορώ να απορρίπτω τις χρησιμοποιημένες ράβδους καπνού;
- Πώς λειτουργεί το κάλυμμα πρόσοψης του Ploom AURA;
- Είναι τα αξεσουάρ του Ploom X Advanced συμβατά με το Ploom AURA;
- Από τι υλικά είναι κατασκευασμένα τα αξεσουάρ του Ploom AURA;
- Τι χωράει σε μια μονή θήκη μεταφοράς Ploom Aura;
- Πώς μπορώ να καταχωρίσω την Ploom AURA;
- Γιατί πρέπει να καταχωρήσω την Ploom AURA;
- Μπορώ να καταχωρήσω πολλές συσκευές χρησιμοποιώντας τον ίδιο λογαριασμό Ploom;
- Πού μπορώ να βρω τον σειριακό αριθμό της Ploom AURA συσκευής μου;
- Εάν μία ράβδος καπνού σπάσει και κολλήσει, πώς μπορώ να τη βγάλω;
- Όταν χρησιμοποιώ το Ploom AURA, η ράβδος καπνού κινείται. Είναι φυσιολογικό αυτό;
- Η Ploom AURA δεν φορτίζει. Τι πρέπει να κάνω;
- Η Ploom AURA μου δεν λειτουργεί. Τι πρέπει να κάνω;
- H Ploom συσκευή μου καλύπτεται από εγγύηση;
- Πώς μπορώ να προβάλω αξιώσεις βάση της εγγύησης;
- Ποια είναι η διάρκεια της εγγύησής μου;
- Υπάρχει δυνατότητα αντικατάστασης για το Ploom X Advanced;
- Αν ακυρώσω ή επιστρέψω την παραγγελία μου, θα πάρω τα χρήματά μου πίσω;
- Τι καλύπτει η εγγύηση της συσκευής Ploom;
- Καλύπτει η εγγύηση και τα αξεσουάρ ή άλλα προϊόντα που συνοδεύουν τη συσκευή Ploom;
- Ποιες είναι οι προϋποθέσεις για να χρησιμοποιήσω την εγγύηση της συσκευής μου;
- Τι είναι το Ploom Club;
- Πως κάνω εγγραφή στο Ploom Club;
- Πως διαγράφομαι από το Ploom Club και τι συμβαίνει με τους πόντους που έχω συλλέξει;
- Πώς συλλέγω πόντους στο Ploom Club;
- Είχα λογαριασμό πριν την έναρξη του προγράμματος Ploom club. Δικαιούμαι να λάβω τους πόντους μου αναδρομικά;
- Πότε λήγουν οι πόντοι μου;
- Πότε θα λάβω τους πόντους από τις online αγορές που πραγματοποίησα;
- Μπορώ να μεταφέρω τους πόντους μου σε άλλο Ploom λογαριασμό;
- Μπορώ να κερδίσω πόντους από τις offline αγορές μου;
- Πώς εξαργυρώνω τους πόντους μου;
- Πώς λειτουργούν οι δωροεπιταγές τρίτων συνεργατών;
- Μπορώ να εξαργυρώσω τους πόντους μου σε καταστήματα Ploom;
- Που μπορώ να δω τους πόντους μου;
- Μπορώ να κερδίσω πόντους όταν πραγματοποιώ την παραγγελία μου τηλεφωνικά με τη βοήθεια της Ploom Care ομάδας;
- Αν σε μία online παραγγελία μου χρησιμοποιήσω κάποιο εκπτωτικό κουπόνι, τότε θα μειωθούν οι πόντοι που θα πάρω για την αγορά, σε σχέση με αυτούς που θα έπαιρνα αν δεν χρησιμοποιούσα το κουπόνι;
- Όταν επιστρέψω ή ακυρώσω παραγγελία που είχα καταχωρήσει τι γίνεται με τους πόντους που κέρδισα από αυτή;
- Μπορώ να κερδίσω νέους πόντους στις παραγγελίες που πραγματοποιώ εξαργύρωση;
- Πώς λειτουργούν τα εκπτωτικά κουπόνια τρίτων συνεργατών;
- Μπορώ στην ίδια παραγγελία να χρησιμοποιήσω ένα εκπτωτικό κουπόνι και εξαργύρωση πόντων;
- Έχω κάποιο ελάχιστο όριο στο ποσό της παραγγελίας που πρέπει να βάλω για να μπορώ να εξαργυρώσω πόντους;
- Πραγματοποίησα μια παραγγελία με εξαργύρωση πόντων, αλλά την επέστρεψα. Μπορώ να πάρω πίσω τους πόντους που εξαργυρώθηκαν;
- Μπορώ να εξαργυρώσω τους πόντους μου όταν πραγματοποιώ την παραγγελία μου τηλεφωνικά με τη βοήθεια της Ploom Care ομάδας;
- Σε περίπτωση αντικατάστασης κάποιου είδους της παραγγελίας μου, τι συμβαίνει με τους πόντους μου;
- Ποια είναι τα προνόμια ανά βαθμίδα στο Ploom Club;
- Πόσες βαθμίδες υπάρχουν;
- Σε ποια βαθμίδα εχω πρόσβαση μόλις εγγραφώ;
- Πώς μπορώ να ξέρω σε ποια Βαθμίδα του Ploom Club βρίσκομαι;
- Πώς ανεβαίνω βαθμίδα;
- Ποια είναι η διαφορά ανάμεσα στους Ploom Club πόντους εξαργύρωσης και τους Ploom Club πόντους βαθμίδας;
- Τι είναι η προσφορά Ploom Club στα EVO Sticks;
- Ως μέλος του Ploom Club τι έκπτωση μπορώ να απολαύσω στο σετ 10 πακέτων EVO Sticks;
- Μπορώ να πάρω την έκπτωση βαθμίδας επιλέγοντας 3 διαφορετικά σετ 10 πακέτων EVO Sticks;
- Μπορώ να πάρω έκπτωση στο σετ 10 πακέτων EVO Sticks αν προσθέσω και τα 3 σετ στην ίδια παραγγελία;
- Πότε αλλάζει η βαθμίδα μου στο Ploom Club σε προηγούμενο επίπεδο;
- Πότε λήγουν οι πόντοι βαθμίδας μου;
- Πώς κερδίζω πόντους από το αποκλειστικό περιεχόμενο του Ploom Club;
- Σε ποιον μπορώ να συστήσω το Ploom;
- Τι κερδίζω αν συστήσω το Ploom στους φίλους μου;
- Τι κερδίζει ο φίλος μου όταν πραγματοποιεί online εγγραφή χρησιμοποιώντας τον κωδικό σύστασής μου;
- Πού μπορώ να βρω τον κωδικό σύστασής μου;
- Πόσοι φίλοι μπορούν να εγγραφούν με τον κωδικό μου;
- Τι είναι το πρόγραμμα σύστασης Ploom;
- Πόσοι φίλοι μπορούν να λάβουν έκπτωση με τον κωδικό σύστασής μου;
- Τι όριο υπάρχει στις επιτυχείς συστάσεις;
- Πότε καταχωρούνται οι πόντοι στον λογαριασμό μου από μία σύσταση;
- Τι γίνεται με τους πόντους που κέρδισα από σύσταση αν ο φίλος μου ακυρώσει ή επιστρέψει την παραγγελία του;
- Πραγματοποίησα εγγραφή με κωδικό σύστασης που μου έδωσε ένας φίλος μου, αλλά δεν μπορώ να προσθέσω εκπτωτικό κουπόνι στο καλάθι.
- Πραγματοποίησα παραγγελία με έκπτωση από κωδικό σύστασης, αλλά την ακύρωσα/ επέστρεψα. Μπορώ να επωφεληθώ της έκπτωσης σε επόμενη παραγγελία;
- Είχα ήδη λογαριασμό στο Ploom και πρόσθεσα μετά τον κωδικό σύστασης του φίλου μου. Θα μπορώ να πάρω την έκπτωση στην 1η μου παραγγελία;
- Μπορώ να δώσω τον κωδικό σύστασής μου σε ένα φίλο μου που έχει ήδη λογαριασμό στο ploom.gr;