Πώς μπορούμε να σε βοηθήσουμε;

Πώς μπορώ να λάβω υποστήριξη αν έχω προβλήματα με την εφαρμογή ή τη συσκευή μου;

Αν έχεις προβλήματα με την εφαρμογή Ploom ή τη συσκευή σου, είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε.

Επικοινώνησε με τους ειδικούς Ploom Care για βοήθεια, υποστήριξη και καθοδήγηση. Θα χαρούμε να σε ακούσουμε.

Τρόποι επικοινωνίας μαζί μας:

Ζωντανή συνομιλία: Λάβε ζωντανή, άμεση υποστήριξη και προσωπική καθοδήγηση κατά τις διαθέσιμες ώρες μας: Δευτέρα έως Παρασκευή: [09:00 - 21:00] Σάββατο & Κυριακή: [09:00 - 17:00]

Τηλέφωνο: Μιλήστε απευθείας με την ομάδα Ploom Care καλώντας: [8001101093, 2107455704 ] Διαθέσιμο: Δευτέρα έως Παρασκευή από [09:00] έως [21:00], και Σάββατο & Κυριακή από [09:00] έως [15:00]

Μήνυμα: Στείλτε μας ένα μήνυμα και θα σας απαντήσουμε το συντομότερο δυνατό.

Είμαστε πάντα δίπλα σου και στη διάθεσή σου για να κάνουμε κάθε στιγμή που περνάς με το Ploom μια ευχάριστη εμπειρία.