Πώς μπορούμε να σε βοηθήσουμε;

Η Ploom AURA μου δεν λειτουργεί. Τι πρέπει να κάνω;

Αν η συσκευή Ploom AURA σου έχει σταματήσει να λειτουργεί, δοκίμασε πρώτα τα εξής:

Βεβαιώσου ότι το καπάκι δεν είναι κλειστό.

Έλεγξε ότι δεν είναι συνδεδεμένο το καλώδιο USB-C.

Επιβεβαίωσε ότι το κάλυμμα πρόσοψης έχει τοποθετηθεί σωστά.

Αν εξακολουθείς να αντιμετωπίζεις πρόβλημα, μπορείς να κάνεις επαναφορά της συσκευής σου ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα ή δες το αντίστοιχο video εδώ:

Αφαίρεσε το κάλυμμα πρόσοψης.

Πίεσε απαλά το κουμπί για πέντε δευτερόλεπτα με ένα λεπτό, μη αιχμηρό αντικείμενο, όπως ένα στυλό.

Η φωτεινή ένδειξη LED θα αναβοσβήσει και η συσκευή θα δονηθεί. Η Ploom AURA σου είναι πλέον έτοιμη για χρήση!

Εναλλακτικά, μπορείς να επικοινωνήσεις με την ομάδα Ploom Care οποιαδήποτε στιγμή και θα χαρούν να σε βοηθήσουν! 

Αυτό το προϊόν καπνού βλάπτει την υγεία σας και είναι εθιστικό