Πώς μπορούμε να σε βοηθήσουμε;

Η Ploom AURA μου δεν λειτουργεί. Τι πρέπει να κάνω;

Αν η συσκευή Ploom AURA σου έχει σταματήσει να λειτουργεί, δοκίμασε πρώτα τα εξής:

Βεβαιώσου ότι το καπάκι δεν είναι κλειστό.

Έλεγξε ότι δεν είναι συνδεδεμένο το καλώδιο USB-C.

Επιβεβαίωσε ότι το κάλυμμα πρόσοψης έχει τοποθετηθεί σωστά.

Αν εξακολουθείς να αντιμετωπίζεις πρόβλημα, μπορείς να κάνεις επαναφορά της συσκευής σου ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα:

Αφαίρεσε το κάλυμμα πρόσοψης.

Πίεσε απαλά το κουμπί για πέντε δευτερόλεπτα με ένα λεπτό, μη αιχμηρό αντικείμενο, όπως ένα στυλό.

Η φωτεινή ένδειξη LED θα αναβοσβήσει και η συσκευή θα δονηθεί. Η Ploom AURA σου είναι πλέον έτοιμη για χρήση!

Εναλλακτικά, μπορείς να επικοινωνήσεις με την ομάδα Ploom Care οποιαδήποτε στιγμή και θα χαρούν να σε βοηθήσουν!