Πώς μπορούμε να σε βοηθήσουμε;

Πού βρίσκεται η παραγγελία μου;

Μόλις υποβάλεις την παραγγελία σου, η προετοιμασία της ξεκινά άμεσα.

Μπορείς να παρακολουθείς την πορεία της μέσα από τον λογαριασμό σου, στην ενότητα «Οι παραγγελίες μου», όπου εμφανίζεται η τρέχουσα κατάσταση της παραγγελίας.

Όταν η παραγγελία σου φύγει από την αποθήκη (κατάσταση «Απεστάλη»), θα λάβεις ενημερωτικό email με τα στοιχεία tracking, ώστε να μπορείς να παρακολουθείς εύκολα πού βρίσκεται.

Για οποιαδήποτε απορία, η ομάδα Ploom Care είναι πάντα διαθέσιμη να σε βοηθήσει.

Αυτό το προϊόν καπνού βλάπτει την υγεία σας και είναι εθιστικό