Φυσικά! Σε περίπτωση που πραγματοποιήσεις την παραγγελία σου τηλεφωνικά με τη βοήθεια της Ploom Care ομάδας, θα λάβεις τους πόντους που αντιστοιχούν στα προϊόντα που αγόρασες. Οι πόντοι προστίθενται στο σύνολο των διαθέσιμων πόντων σου από τη στιγμή που η κατάσταση της παραγγελίας εμφανίζεται ως "απεστάλη" στη σελίδα "Οι Παραγγελίες μου" που βρίσκεται στην ενότητα "Το προφίλ μου".
Μπορείς να βρεις αναλυτικά τους πόντους ανά ενέργεια και προϊόν στη σελίδα εδώ.
Πρέπει να είσαι άνω των 18 ετών για να αποκτήσεις πρόσβαση σε αυτόν τον ιστότοπο.