Πώς μπορούμε να σε βοηθήσουμε;
Πού μπορώ να βρω τον κωδικό εγγραφής Ploom X Advanced;
Δες παρακάτω πως μπορείς να βρεις τον κωδικό του Ploom X Advanced.
Ρίξε μια ματιά στο φυλλάδιο με τις οδηγίες χρήσης, θα το βρεις μέσα στο κουτί του Ploom X Advanced. Στη τελευταία σελίδα θα βρεις έναν 16-ψήφιο κωδικό. Αυτός είναι ο κωδικός που θα χρειαστείς για να καταχωρήσεις online τη συσκευή σου.
Δεν μπορείς να βρεις το φυλλάδιο; Έπικοινώνησε με την Ομάδα Ploom Care.
- Τι είναι τα προϊόντα θέρμανσης καπνού;
- Τι είναι το Ploom;
- Τι είναι η Ploom AURA;
- Γιατί να επιλέξεις Ploom AURA;
- Τι είναι το ActivBlend;
- Τι είναι το HeatFlow;
- H Ploom AURA παράγει καπνό;
- Ποια είναι η διαφορά μεταξύ του Ploom AURA και άλλων προϊόντων θέρμανσης καπνού;
- Πώς μυρίζει η Ploom AURA;
- To Ploom AURA παράγει στάχτη;
- Μπορώ να πάρω την Ploom AURA σε αεροπλάνο;
- Τι είναι η Ploom AURA;
- Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω το Ploom X Advanced;
- Πως μπορώ να χρησιμοποιήσω την Ploom AURA συσκευή;
- Πού μπορώ να χρησιμοποιήσω το Ploom;
- Πώς μπορώ να καθαρίσω το Ploom AURA
- Πώς μπορώ να φορτίσω το Ploom AURA;
- Πού μπορώ να βρω τον κωδικό καταχώρησης της Ploom συσκευής μου;
- Πώς μπορώ να κλειδώνω την Ploom AURA;
- Πώς μπορώ να αφαιρέσω το χειροκίνητο κλείδωμα στην Ploom AURA;
- Πόσες διαδοχικές συνεδρίες μπορώ να κάνω;
- Πώς ενεργοποιώ τη συσκευή Ploom X Advanced;
- Μπορώ να σταματήσω τη χρήση του Ploom στη μέση της διαδικασίας καπνίσματος;
- Πότε πρέπει να κλειδώνω το Ploom;
- Πόσο χρόνο χρειάζεται για να φορτίσει πλήρως η Ploom συσκευή;
- Τι είναι το πρόγραμμα Auto-Start;
- Πώς ενεργοποιώ το Ploom AURA για πρώτη φορά;
- Τι είναι οι λειτουργίες θέρμανσης της Ploom AURA;
- Πόσο διαρκεί μία συνεδρία με το Ploom AURA;
- Πώς μπορώ να ανταλλάξω την Ploom X Advanced συσκευή μου;
- Πού μπορώ να αλλάξω την παλιά μου Ploom με την καινούργια Ploom AURA;
- Ποιες είναι οι προϋποθέσεις για να επωφεληθώ από την προσφορά ανταλλαγής συσκευής Ploom;
- Τι πρέπει να επιστρέψω για να παραλάβω τη νέα μου συσκευή;
- Αν η νέα συσκευή που απέκτησα μέσω του προγράμματος Trade In δεν καλύπτει τις ανάγκες μου, μπορώ να την επιστρέψω;
- Μπορώ να αγοράσω και άλλα προϊόντα όταν κάνω παραγγελία ανταλλαγής;
- Δυσκολεύομαι, μπορώ να κάνω ανταλλαγή σε ένα κατάστημα;
- Τι κερδίζω με το πρόγραμμα ανταλλαγής συσκευής;
- Η παλιά συσκευή μου δε λειτουργεί. Μπορώ να την ανταλλάξω;
- Μπορώ να ανταλλάξω τη συσκευή μου με συσκευή ίδιας γενιάς;
- Γιατί να ανταλλάξω τη συσκευή μου;
- Χρειάζομαι απόδειξη αγοράς για να ανταλλάξω τη συσκευή μου;
- Χρειάζομαι τη συσκευασία ή το καλώδιο φόρτισης για να ανταλλάξω τη συσκευή μου;
- Τι θα κάνετε την παλιά μου συσκευή;
- Μπορώ να ανταλλάξω τα αξεσουάρ;
- Μπορώ να ανταλλάξω πολλές συσκευές;
- Ποια χρώματα συσκευών μπορώ να ανταλλάξω;
- Γιατί δεν μπορώ να δω την προσφορά ανταλλαγής;
- Θα λάβω πόντους Ploom Club για την ανταλλαγή της παλιάς μου συσκευής;
- Μπορώ να ανταλλάξω τη συσκευή του φίλου μου;
- Ποιες λειτουργίες είναι διαθέσιμες στην εφαρμογή Ploom;
- Πώς μπορώ να κατεβάσω την εφαρμογή Ploom σε Android;
- Πώς μπορώ να κατεβάσω την εφαρμογή Ploom σε iOS;
- Είναι η εφαρμογή Ploom δωρεάν για εγκατάσταση και χρήση;
- Πώς πραγματοποιώ σύνδεση στην εφαρμογή Ploom;
- Πώς μπορώ να κάνω σύζευξη της Ploom AURA συσκευής μου με την εφαρμογή Ploom;
- Πώς αλλάζω τη λειτουργία θέρμανσης της Ploom AURA συσκευής;
- Πώς λειτουργεί η λειτουργία "Εντοπισμός συσκευής" και ποιoι είναι οι περιορισμοί της;
- Πόσες συσκευές μπορώ να συγχρονίσω με την εφαρμογή Ploom;
- Πώς μπορώ να αποσυνδέσω τη συσκευή μου από την εφαρμογή Ploom;
- Πρέπει να υπάρχει πάντα σύνδεση στο internet για τη χρήση της εφαρμογής Ploom;
- Πώς θα καταλάβω ότι η συσκευή Ploom έχει συνδεθεί με την εφαρμογή Ploom;
- Γιατί να μετονομάσω τη συσκευή μου;
- Πόση ώρα διαρκεί η αναβάθμιση λογισμικού της εφαρμογής Ploom;
- Τι συμβαίνει αν διακοπεί η αναβάθμιση λογισμικού; Υπάρχει πρόβλημα με τη συσκευή;
- Πώς λειτουργεί η δυνατότητα κλειδώματος και ξεκλειδώματος στην εφαρμογή Ploom;
- Γιατί η εφαρμογή Ploom ζητά άδεια πρόσβασης στην τοποθεσία μου (GPS);
- Πώς μπορώ να λάβω υποστήριξη αν έχω προβλήματα με την εφαρμογή ή τη συσκευή μου;
- Μπορώ να κερδίσω πόντους Ploom Club μέσω της εφαρμογής;
- Γιατί η εφαρμογή Ploom ζητά άδειες Bluetooth και άδειες αναζήτησης συσκευών Bluetooth;
- Τι χαρμάνι καπνού περιέχουν οι ράβδοι καπνού EVO Sticks;
- Γιατί δεν υπάρχει ημερομηνία λήξης στις ράβδους καπνού EVOSticks;
- Ποια η διαφορά ανάμεσα σε θερμανόμενες ράβδους καπνού και σε άλλα προϊόντα καπνού;
- Μπορώ να χρησιμοποιήσω τα EVO Sticks χρησιμοποιώντας άλλες συσκευές θερμαινόμενου καπνού;
- Όταν χρησιμοποιώ την Ploom AURA, η ράβδος καπνού κινείται. Είναι φυσιολογικό αυτό;
- Πότε πρέπει να αντικαταστήσω τις ράβδους καπνού μου;
- Πόσο διαρκεί μια χρήση;
- Όταν χρησιμοποιώ το Ploom X Advanced, η ράβδος καπνού κινείται. Είναι φυσιολογικό αυτό;
- Ποιες χώρες επηρεάζονται από την απαγόρευση γεύσεων καπνού;
- Ποιες επιλογές ράβδων καπνού θα έχω μετά την απαγόρευση;
- Μπορώ ακόμα να αγοράσω προϊόντα θέρμανσης καπνού;
- Πότε ξεκινά η απαγόρευση πώλησης προϊόντων θέρμανσης καπνού με γεύσεις;
- Μπορώ να αγοράσω αξεσουάρ για το Ploom AURA;
- Πού μπορώ να απορρίπτω τις χρησιμοποιημένες ράβδους καπνού;
- Πώς λειτουργεί το κάλυμμα πρόσοψης του Ploom AURA;
- Είναι τα αξεσουάρ του Ploom X Advanced συμβατά με το Ploom AURA;
- Από τι υλικά είναι κατασκευασμένα τα αξεσουάρ του Ploom AURA;
- Τι χωράει σε μια μονή θήκη μεταφοράς Ploom Aura;
- Πώς μπορώ να καταχωρίσω την Ploom AURA;
- Γιατί πρέπει να καταχωρήσω την Ploom AURA;
- Μπορώ να καταχωρήσω πολλές συσκευές χρησιμοποιώντας τον ίδιο λογαριασμό Ploom;
- Πού μπορώ να βρω τον σειριακό αριθμό της Ploom AURA συσκευής μου;
- Εάν μία ράβδος καπνού σπάσει και κολλήσει, πώς μπορώ να τη βγάλω;
- Όταν χρησιμοποιώ το Ploom AURA, η ράβδος καπνού κινείται. Είναι φυσιολογικό αυτό;
- Η Ploom AURA δεν φορτίζει. Τι πρέπει να κάνω;
- Η Ploom AURA μου δεν λειτουργεί. Τι πρέπει να κάνω;
- H Ploom συσκευή μου καλύπτεται από εγγύηση;
- Πώς μπορώ να προβάλω αξιώσεις βάση της εγγύησης;
- Ποια είναι η διάρκεια της εγγύησής μου;
- Υπάρχει δυνατότητα αντικατάστασης για το Ploom X Advanced;
- Αν ακυρώσω ή επιστρέψω την παραγγελία μου, θα πάρω τα χρήματά μου πίσω;
- Τι καλύπτει η εγγύηση της συσκευής Ploom;
- Καλύπτει η εγγύηση και τα αξεσουάρ ή άλλα προϊόντα που συνοδεύουν τη συσκευή Ploom;
- Ποιες είναι οι προϋποθέσεις για να χρησιμοποιήσω την εγγύηση της συσκευής μου;
- Τι είναι το Ploom Club;
- Πως κάνω εγγραφή στο Ploom Club;
- Πως διαγράφομαι από το Ploom Club και τι συμβαίνει με τους πόντους που έχω συλλέξει;
- Πώς συλλέγω πόντους στο Ploom Club;
- Είχα λογαριασμό πριν την έναρξη του προγράμματος Ploom club. Δικαιούμαι να λάβω τους πόντους μου αναδρομικά;
- Πότε λήγουν οι πόντοι μου;
- Πότε θα λάβω τους πόντους από τις online αγορές που πραγματοποίησα;
- Μπορώ να μεταφέρω τους πόντους μου σε άλλο Ploom λογαριασμό;
- Μπορώ να κερδίσω πόντους από τις offline αγορές μου;
- Πώς εξαργυρώνω τους πόντους μου;
- Πώς λειτουργούν οι δωροεπιταγές τρίτων συνεργατών;
- Μπορώ να εξαργυρώσω τους πόντους μου σε καταστήματα Ploom;
- Που μπορώ να δω τους πόντους μου;
- Μπορώ να κερδίσω πόντους όταν πραγματοποιώ την παραγγελία μου τηλεφωνικά με τη βοήθεια της Ploom Care ομάδας;
- Όταν επιστρέψω ή ακυρώσω παραγγελία που είχα καταχωρήσει τι γίνεται με τους πόντους που κέρδισα από αυτή;
- Μπορώ να κερδίσω νέους πόντους στις παραγγελίες που πραγματοποιώ εξαργύρωση;
- Πώς λειτουργούν τα εκπτωτικά κουπόνια τρίτων συνεργατών;
- Μπορώ στην ίδια παραγγελία να χρησιμοποιήσω ένα εκπτωτικό κουπόνι και εξαργύρωση πόντων;
- Έχω κάποιο ελάχιστο όριο στο ποσό της παραγγελίας που πρέπει να βάλω για να μπορώ να εξαργυρώσω πόντους;
- Πραγματοποίησα μια παραγγελία με εξαργύρωση πόντων, αλλά την επέστρεψα. Μπορώ να πάρω πίσω τους πόντους που εξαργυρώθηκαν;
- Μπορώ να εξαργυρώσω τους πόντους μου όταν πραγματοποιώ την παραγγελία μου τηλεφωνικά με τη βοήθεια της Ploom Care ομάδας;
- Σε περίπτωση αντικατάστασης κάποιου είδους της παραγγελίας μου, τι συμβαίνει με τους πόντους μου;
- Ποια είναι τα προνόμια ανά βαθμίδα στο Ploom Club;
- Πόσες βαθμίδες υπάρχουν;
- Σε ποια βαθμίδα εχω πρόσβαση μόλις εγγραφώ;
- Πώς μπορώ να ξέρω σε ποια Βαθμίδα του Ploom Club βρίσκομαι;
- Πώς ανεβαίνω βαθμίδα;
- Ποια είναι η διαφορά ανάμεσα στους Ploom Club πόντους εξαργύρωσης και τους Ploom Club πόντους βαθμίδας;
- Τι είναι η προσφορά Ploom Club στα EVO Sticks;
- Ως μέλος του Ploom Club τι έκπτωση μπορώ να απολαύσω στο σετ 10 πακέτων EVO Sticks;
- Μπορώ να πάρω την έκπτωση βαθμίδας επιλέγοντας 3 διαφορετικά σετ 10 πακέτων EVO Sticks;
- Μπορώ να πάρω έκπτωση στο σετ 10 πακέτων EVO Sticks αν προσθέσω και τα 3 σετ στην ίδια παραγγελία;
- Πότε αλλάζει η βαθμίδα μου στο Ploom Club σε προηγούμενο επίπεδο;
- Πότε λήγουν οι πόντοι βαθμίδας μου;
- Πώς κερδίζω πόντους από το αποκλειστικό περιεχόμενο του Ploom Club;
- Σε ποιον μπορώ να συστήσω το Ploom;
- Τι κερδίζω αν συστήσω το Ploom στους φίλους μου;
- Τι κερδίζει ο φίλος μου όταν πραγματοποιεί online εγγραφή χρησιμοποιώντας τον κωδικό σύστασής μου;
- Πού μπορώ να βρω τον κωδικό σύστασής μου;
- Πόσοι φίλοι μπορούν να εγγραφούν με τον κωδικό μου;
- Τι είναι το πρόγραμμα σύστασης Ploom;
- Πόσοι φίλοι μπορούν να λάβουν έκπτωση με τον κωδικό σύστασής μου;
- Τι όριο υπάρχει στις επιτυχείς συστάσεις;
- Πότε καταχωρούνται οι πόντοι στον λογαριασμό μου από μία σύσταση;
- Τι γίνεται με τους πόντους που κέρδισα από σύσταση αν ο φίλος μου ακυρώσει ή επιστρέψει την παραγγελία του;
- Πραγματοποίησα εγγραφή με κωδικό σύστασης που μου έδωσε ένας φίλος μου, αλλά δεν μπορώ να προσθέσω εκπτωτικό κουπόνι στο καλάθι.
- Πραγματοποίησα παραγγελία με έκπτωση από κωδικό σύστασης, αλλά την ακύρωσα/ επέστρεψα. Μπορώ να επωφεληθώ της έκπτωσης σε επόμενη παραγγελία;
- Είχα ήδη λογαριασμό στο Ploom και πρόσθεσα μετά τον κωδικό σύστασης του φίλου μου. Θα μπορώ να πάρω την έκπτωση στην 1η μου παραγγελία;
- Μπορώ να δώσω τον κωδικό σύστασής μου σε ένα φίλο μου που έχει ήδη λογαριασμό στο ploom.gr;
Αυτό το προϊόν καπνού βλάπτει την υγεία σας και είναι εθιστικό