Σεπτέμβριος 12, 2024
Απόκτησες την Ploom X Advanced συσκευή σου και έχεις απορίες ή χρειάζεσαι βοήθεια?
Η ομάδα εξυπηρέτησης Ploom Care βρίσκεται στο πλευρό σου για ό,τι χρειαστείς οποιαδήποτε στιγμή!
Καθημερινά, Δευτέρα έως Κυριακή, από τις 9:00 έως τις 23:00, έμπειροι εκπρόσωποί μας είναι διαθέσιμοι να σου παρέχουν τη βοήθεια που χρειάζεσαι.
Μπορείς να επιλέξεις τον τρόπο επικοινωνίας που σε εξυπηρετεί:
• τηλεφωνικά, καλώντας στο 210-7455704 (χρέωση ανάλογα με τον πάροχο
επικοινωνίας) ή στο 8001101093 (δωρεάν από σταθερό),
• στέλνοντας email στο [email protected]
• ή μέσω livechat στο ploom.gr.
Ακόμα μπορείς να συμπληρώσεις τα στοιχεία επικοινωνίας σου και το μήνυμά σου στη φόρμα επικοινωνίας, που θα βρεις στο www.ploom.gr, και ένας εκπρόσωπος της Ομάδας Ploom Care θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σου, δίνοντας λύση στο πρόβλημα που σε απασχολεί!
Η Ομάδα Ploom Care μπορεί να σε βοηθήσει να κάνεις μία τηλεφωνική παραγγελία, να σου
δώσει τις απαραίτητες οδηγίες για την καταχώρηση της συσκευής σου ή να σε καθοδηγήσει
βήμα-βήμα για τη δημιουργία λογαριασμού στο www.ploom.gr. Αν έχεις οποιαδήποτε
απορία ή αντιμετωπίζεις κάποιο τεχνικό πρόβλημα, οι εκπρόσωποί μας είναι στο πλάι σου,
ενώ μπορούν να σε βοηθήσουν να ολοκληρώσεις τη διαδικασία αντικατάστασης συσκευής ή
επιστροφής χρημάτων.
H Ομάδα Ploom Care είναι πάντα πρόθυμη να σε εξυπηρετήσει άμεσα και εύκολα για οποιαδήποτε απορία ή καθοδήγηση που χρειάζεσαι Τηλεφωνικά, μέσω e-mail, livechat και της online φόρμας είναι μόλις λίγα κλικ μακριά σου!
Πρέπει να είσαι άνω των 18 ετών για να αποκτήσεις πρόσβαση σε αυτόν τον ιστότοπο.