Πώς μπορούμε να σε βοηθήσουμε;

Πώς μπορώ να ανταλλάξω την Ploom X Advanced συσκευή μου;

Μπορείς να επωφεληθείς από το πρόγραμμα ανταλλαγής Ploom και να αποκτήσεις την Ploom AURA εντελώς δωρεάν, είτε online είτε σε φυσικά σημεία, εφόσον πληροίς τα κριτήρια συμμετοχής. Η διαδικασία είναι απλή:

Online διαδικασία:

  • Επισκέψου τη σελίδα του προϊόντος Ploom AURA - Trade In
  • Συνδέσου στον λογαριασμό σου ή δημιούργησε έναν νέο.
  • Πρόσθεσε το προϊόν Ploom AURA - Trade In στο καλάθι σου.
  • Επίλεξε για επιστροφή μια από τις ήδη εγγεγραμμένες συσκευές στο προφίλ σου ή καταχώρισε μια παλιά Ploom X Advance που έχεις στην κατοχή σου και ολοκλήρωσε την online παραγγελία.
  • Για να ολοκληρωθεί η παράδοση της νέας σου συσκευής, είναι απαραίτητο να επιστρέψεις την παλιά Ploom X Advance στον διανομέα τη στιγμή της παραλαβής.

Εναλλακτικά, σε φυσικό σημείο:

Μπορείς να επισκεφθείς ένα από τα φυσικά σημεία ανταλλαγής Ploom και να ολοκληρώσεις τη διαδικασία επιτόπου, παραδίδοντας τη συσκευή σου και αποκτώντας άμεσα τη νέα Ploom AURA δωρεάν.

Η Oμάδα Ploom Care είναι εδώ για να βοηθήσει με οποιοδήποτε πρόβλημα τυχόν αντιμετωπίσεις.

Κάλεσέ μας στα 8001101093, 2107455704 ή επικοινώνησε μαζί μας και θα σε βοηθήσουμε να ολοκληρώσεις τη διαδικασία.